Piękna nasza Polska cała…

Uczniowie klas czwartych wzięli udział w niezwykłej wyprawie.

4 czerwca wyruszyliśmy wczesnym rankiem spod naszej szkoły, żeby poznawać piękno naszego kraju. Pierwszego dnia zwiedziliśmy zamek w Niedzicy. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych faktów z życia zamku i jego mieszkańców, poznaliśmy legendy związane z tym miejscem. Następnie udaliśmy się z wizytą do elektrowni wodnej, gdzie poznaliśmy historie jej powstania oraz zasady jej działania. Z głowami pełnymi nowych informacji i ciekawostek popłynęliśmy w rejs po Zalewie Czorsztyńskim. Trochę zmęczeni, ale jakże zadowoleni udaliśmy się na nocleg do wsi Ząb, która jest najwyżej położoną miejscowością w Polsce. Nie bez znaczenia dla tejże miejscowości pozostaje również fakt, że jest to rodzinna miejscowość wspaniałego skoczka narciarskiego- Kamila Stocha.

Kolejny dzień przywitał nas słonecznie i ciepło. Pojechaliśmy do Zakopanego, gdzie najpierw obejrzeliśmy skocznię narciarską. Następnie zafundowaliśmy sobie lekki zawrót głowy w domku do góry nogami. Następnie zwiedziliśmy Kościół na Krzeptówkach wybudowany przez górali jako wotum wdzięczności za ocalenie Papieża Jana Pawła II- patrona naszej szkoły. Kolejną atrakcją był wjazd na Gubałówkę. Mogliśmy podziwiać cudowne widoki z jej szczytu i zachwycić się pięknem polskich Tatr. Kupiliśmy pamiątki, smakowaliśmy przepyszne oscypki, spacerowaliśmy po Krupówkach. Po smacznym obiedzie nadszedł czas powrotu do domu. Po kilku godzinach z radością powitaliśmy stęsknionych rodziców. Niewątpliwie w ciągu tych dwóch dni wiele się nauczyliśmy i mamy mnóstwo fantastycznych wspomnień.